sevginur27 o zaman her anne sütü de kilo aldıracak değil ki diye düşünebilirsiniz her annenin Sütü de çok kilo aldırmıyor ama dediğim gibi zaten ayına göre kilosu iyi zaten ilk 3 ay 1 kilo alması makul karşılanır siz aylık 1 kiloyu da az buluyorsunuz anlayamadım 😀 şimdi 3 aylık ve nerdeyse 7,5 kilo mesela ayda 2 kilo almış olsaydı direkt 10 kilo olacaktı o da çok ama çok fazla olurdu sonra da zayıflasın diye uğraşırsınız ileride çok kilolu olursa da
Bir de kilodan ziyade boy önemli kilo yıllar içinde verilir alınır ama boy kolay uzanıyor boy da sıkıntı yoksa boşverin