Tubaalprsln Kızlar hasır modeli yapmıştım ilk paylaştığımı altta ilmek eksiltince sonradan dikkat ettim söktüm tekrardan yapıcam genişliğini uzun yapayım ikiye katlayıp örterim dedim sizce hangi model daha güzel
Minel-inannesi Tubaalprsln 2.daha guzel gozuktu gozume ama 3zincirli yapsan daha hos durcak gibi bu kullanim icin. 2sira 3lu zincir yapsaniz tam denk gelir sanki
Tubaalprsln Cey__35 burçak modelle benziyo ufak bi yerde yapayım dedim sıkıldım yaparken 😃 bunları yapmak daha kolay
Tubaalprsln Cey__35 😃 ölçüsü kaç 90 90 yaptım tek katlı örtünce geniş oluyo baya 2 katlı örtünce de dar kalıyor bebek arabasında kullanmak içinde yaptım
Cey__35 Tubaalprsln aynı şeyi bende yaptım ya ilk ördüm küçük geldi gözüme ama sökmedim sonra yanlış yapınca söktüm enli olsun dedim ip yetmedi dikdörtgen oldu bir tane daha ip aldı iş çözülmedi kapattım öyle kullanıyorum 😅
Tubaalprsln Minel-inannesi daha zikzaklı gibi mi olur burda 4 var 3 ü de deneyeyim o şekilde de güzel olabilir
Tubaalprsln Cey__35 😂 toplam kaç ip kullandın kaç cm oldu ölçtün mü ben ayarlayamadm bi türlü ya geniş oluyo yada dar yarın tekrardan denicem 😃
Cey__35 Tubaalprsln toplamda açılmamış pakette kaç ip varsa bir fazlasını kullandım valla ölçmedim 2019 da çeyizime yapmıştım ilmek sayısı falan hatırlamıyorum 😅