Zahkrii Merhaba tüm annelere. Benim bir göğsümde diğerinden daha az süt oluyor. Pompa ile sağdığım için biliyorum. Hatta yarı yarıya diyebilirim. Az olan göğsümde 2,3 delik var fazla olanda 4,5 bu böyle midir yoksa benim sol göğsümde bir problem mi var? 😞
Vcan Zahkrii kadınların %70 nin göğüslerinden biri diğerinden daha az süt üretir ve bu sıklıkla sol göğüstür. Yani endişelenmeye mahal yok:)
Kevser61 Zahkrii benmde oyle sag gogsumde 4-5 kanal var rahat hepsınden sut gelıyo. Sol gogsumde 3 tane var sagarken bende fark ettım
Niloy Şuan çok moral buldum resmen. Benimde öyle sağ göğsüm boyut olarak da büyük hatta, ben başta farketmeden sağ göğsü daha çok verdim heralde diyordum ama onunla alakası yok o zaman.
Zahkrii Niloy bende sol göğsümü çocuk çeksin de artsın diye boşken bile deniyordum 😞 çocuğa yalandan boş meme veriyomuşum yani