Merhabalar 4 ay 20 günlük kızımın süt ve yumurta beyazı alerjisi var . Dogdugundan bu yana meme+mama şeklinde gidiyorduk. Son 2 3 gündür biberondan mamayi asla almak istemiyor. Neocate alerji mamasi kullaniyoruz evet tadi cok kotu ama geçen gune kadar az cok aliyordu simdi biberonu agzina goturunce agliyor 😱 ne yapacagimi sasirdim , aşırı da istahsiz … acaba dislerdenmi diyorum yoksa mamadan mi sıkıldı ne olur fikir verin deneyimli anneler , çıldirmanin eşiğindeyimmm . Memeyi canı isterse yada uykuda alıyor ama o da yetmiyor cişli bezi çok azaldı endiseleniyorum