Semaaa39
Evde wifi denen bir şey var anladım:) :) ama ya araması gereken bir şeyse ya karşı tarafın o an interneti yoksa . :) :) ayrıca her acil işte wifi aracılığı ile ulaşılamıyor size :) :) misal bankadan ararlar, hastaneden ararlar, sağlık ocağından aralar, kargodan ararlar gibi gibi. Ve son olarak acil bir olayda kimse mesaj atıp mesaja cevap beklemez konuşmak gerekir :)
Bebeğin yanında da 2 dakikalık telefon görüşmesi yapılır bu kadar abartıya gerek yok. :)