Mommyy_ Merhaba,1,5 yaş aşılarından sonra (iki kola) biri gayet normal diğeri baya bir şiş,kırmızı,sert ve sıcak bayağı sizlerde karşılaştınız mı acaba bu durumla
Kuzularinanasi Mommyy_ bizim 2 bacak ve 1 agizdan yapildi.1 bacak hafif sertlik sislik gibi oldu.ama normal bu durum ztn 1 haftaya 10 gune gecti.
Busra2089 Mommyy_ Bizim bacaktan yapıldı bir bacağı 2 gün şişti ,kızarıktı ve sıcaktı dediğiniz gibi doktor normal olduğunu söyledi.. Kolonyalı bez koyun dedi 2 gün öyle koydum ara ara geçti.
Mommyy_ Evet normal deniyor ama gördükçe canım sıkılıyor daha önceki hiçbir aşı böyle olmamıştı sorup rahatlamak istedim
Mommyy_ Ağızdan yapılan çocuk felci büyük ihtimalle Valla ağlıyorlar bayağı bizim bit kol iyi bir kol çok şiş kızarık ve çok sıcak inşallah normaldir araştırmalarım normal diyor
Mommyy_ Ağızdan çocuk felci damla,,bir aşı KPA diğer aşı Hepatit A (bu HepatitA kolda şişlik ağrı ve kızarıklık yaparmış)araştırmam sonucu yarın bir gün karşılaşırsanız