Duygumiran Çok doğal bişey endişelenmeyin bebekler dünyaya henüz alışamadıkları için tek bildikleri ve kendilerini güvende hissettikleri yer olan memeyi bırakmak istemiyorlar bikaç ay bu şekilde geçiyor 😊ne zaman ve ne kadar isterse o kadar emmesine müsade et güzel anne onun senin kokuna göğsüne ihtiyacı var sadece açlık tokluk olarak düşünme 🥰