Cgla23 Kızlar bebeğim yedi aylığı geçiyor hala diş çıkmadı ne zaman çıkıyor bu dişler ? Bide emekleme pozisyonunda durmayı hiç sevmiyor nasıl yapıcam
MinikPandam_ Cgla23 bebekten bebeğe değişiyor. Bir doktor postunda görmüştüm 12. Aya kadar bekleyin çıkmazsa d vitamini ve tiroit hormonlarına baktirin demişti. çıkar ama ya o zamana kadar. benim kız 12. ayda emekledi bi de 🤣
Senay- Cgla23 canım benim bebeğimde 6 ay 22 günlük dediğin gibi asla emekleme pozisyonunu sevmiyor hemen ağlıyor. Dişide henüz yok. Ama bazı bebekler emeklemeden yürüyebiliyormuş. Diş de 12 aylıkken bile yeni çıkaranlar oluyormuş
Cgla23 Alpbaby yaa normal o zaman sevindim öyle daha mı zorlu olur acaba ard arda çıkarınca çok zorlandınız mı
Cgla23 MinikPandam_ o zaman biz 12 aya kadar bi duralım bekleyelim ne olacak 😅 kimi diş için ne kadar geç çıksa iyi diyor niye bilmiyorum ama 😅
Cgla23 Senay- yaaa 12 aylık mı 🫣 hiç bilmiyordum o zaman normaldir heralde çıkmaması 😅 evet ya emekleyen bebeler çok şirin oluyor bakalım görecekmiyiz o hallerini
MinikPandam_ Cgla23 ben de bilmiyorum ama dert etmeyin dişleri de kendi vakti gelince çıkıyor, vakti geldiğinde emekliyor, yürüyorlar 🥰
Mommyy_ Benim kızımda 1 yaşını doldurdu ve çıktı,genetik zaten bambaşka sorunlar olmadığı sürece her bebeğin diş,emekleme ,yürüme her evresi farklı
Aburcu Cgla23 14 aylıkken ilk dişini patlattı 16 aylık şuan 2 dişi var 😂 yaşıtlarına göre geri kalmış dedi doktor ama d vitaminini veriyor musun dedi evet dedim genetikte olabilir dedi, bizim hep disimiz geç çıkmış ben genetige bağlıyorum sonuçta dişsiz insan yok damaklari çok sert herşeyi yiyor sorunsuz ust damaklarida kabarmış onlarda çıkar bir kaç aya ins 😂 yani kafaya takacak bisey yok aslında sizinki daha ufak çıkarır mutlaka
Yekbarnes Cgla23 7. Ayda çıktı alt dişleri. Şuan 9 ay 14 günlük üst dişi cikmak üzere. Benimki de emekleme pozisyonundan nefret ediyor
Syds 11 aylığız daha yeni çıkarabilirse çıkaracaj üst damaklari çok şişti altlarda yavaş yavaş şişiyor gibi kan değerlerinde normal çıktı genetik bence geç çıkan dişler her çocuğun 5+6 ay dedim mi çıkması muhtemel olurdu zaten 😄