Sizdenbiri63 Kızlar özel güvenlik olmak istiyorum kurs filan bakıyorum pekte bi bilgim yok tecrübelerini varsa benimle paylaşır mısınız
Cocukgelisimcimomy Burda normal soruya kimse cevap vermiyor 😂kaynana laf sok ortalık duman alanı olur ama 😂😂
Cocukgelisimcimomy Eşim özel guvenlikti şimdi devlet memuru şuan evde değil eve gelsin ona sorar size de anlatırım
Cocukgelisimcimomy Sizdenbiri63 özel güvenlik kursları oluyormuş once oraya gidip kayıt olmanız lazım kursu bitirdikten sonra size belge veriyorlarmış sonra özel bir yerd başlayabilirsiniz ( özel güvenlik)
Kedilivebebeli1 Benim eşimde özel güvenlik önce kursa gidip özel güvenlik kimliği alıyorsunuz silahlı yada silahsız olarak değişiyor.Kimliği aldıktan sonra ilanlara bakıp iş başvurusu yapabilirsiniz.5 yılda bir kimliğinizi yenilemeniz gerekiyor.
Ayssssssssssssss Sizdenbiri63 ben 2 yıl önce aldım sertifikamı bı yıl sağlık bakanlığı alımında atandım