eminezumra benim kızım 6 aylıktı döndü, 8 aylık şuan yeni yeni oturuyor, her çocuk farklıdır, her çocuğun gelişimi kendine özeldir, ben bir ara çok takıntılıydım çocuğu nörolojiye kadar götürdük ama çok şükür şimdi şimdi aşıyorum bunları, 5 aylıkken dönmeye başlarlar normalde ama kızım 35 haftalık doğdu hemde önceden böyle şeyler yoktu, geçen yaşlı kankalarım gördü, yavaş yavaş oturur dedi bu aylarda artık yaşlı kankalarıma danışıyorum artık, onlar biliyorlar ne varsa eskilerde var