_tuuggcce_ Süt sağımı doğru oranı göstermez. 3 ayrı doktora sordum, internetten de araştırdım. Bebekler sağdığımız sütün 2 katını içermiş. Son zamanlarda kaç cc çıkıyor bilmiyorum, uzun zamandır sağmadım ama sağdığım zaman 120cc çıkıyordu 5 dk sağıyordum
_tuuggcce_ sulecelk23 emzirme öncesi çıkıyordu. emzirme sonrası daha az çıkıyordu. Hatta bebeğim 1 dk emsin süt gelmiyor gibi bir şeydi. Mutlaka emzirme öncesi sağım yapıyordum. Benim sütüm tazyikliydi ondan dolayı zaten emzirme öncesi sağım yapmam gerekiyordu. Ama kendimde dikkat ettim emzirme sonra bebeğimin ağzı değse süt sağamıyordun düzgün. Ama onun dışında ilk doğduğu zaman 3 günlükken 5 cc anca çıkmıştı sütüm ve doktorlara sorduğumda sağımın doğruyu göstermediğini söylediler. Bebekler memeden 2 katı süt çekermiş.
sulecelk23 _tuuggcce_ evet bebekler daha güçlü çekme gücüne sahip benim emzirme sonrası 30-40 cc çıkıyor normal mi