Deletedmom_109 laliko35 keşke biri narı benim için temizleyip bir güzel kırsa 🫠 güzel bir tabakla kaşıkla getirse de yesem… benim obezliğim geleneklere karşı…
[silindi] laliko35 nar kırmak iyi degil diyorlar kız narı kırdıgında savrulan taneleri gibi savrulup duruyormussun islerin yolunda gitmiyormus kesmek daha iyiymis ☺️
Arzuubal [silindi] ben de 2 senedir kırıyordum hep dün gündüz öyle bir video çıktı karşıma kıstassanız taneleri gibi dağılır gidersiniz o yılın içinde diyprdu bir de kırmadan bi deniyim dedim kırmadan sadece yedik 😍
Maka_Paka Nar kırmak nasıl hurafeyse nar taneleri gibi sacilmak da öyle. Şimdi bir anne buraya kaynanam zem zem verdi, suyuna tuz koyup yıkadı yazsa hurafe dersiniz bununda pek bir farkı yok 😅