Dorukbebekk 8 aylık oğlum rota virüsü oldu lütfen yardımcı olun olupta çabuk atlatan arkadaşlar yardımcı olur musunuz. Başına gelenlerin yardımına ihtiyacım var hastaneye yatışımız var. Hem ishal hem kusma belirtisi vardı test sonuclari rota çıktı
TugcenurLina Dorukbebekk çok geçmiş olsun Allah şifalar versin biran önce. Neden oluyormuş bu virüs aşısını yaptırmamış mıydınız
Bibebek_ Dorukbebekk aşınız varsa hızlı toparlarsınız. Diğer türlü sıvı takviyesi alır orda bol bol. Ek gıda yemesinde doktor bir sakınca görmezse bişeyler yedirin iyi gelir. Bide yanınıza bolca alt açma örtüsü ve pişik kremi alın. Mutlaka fazlaca beziniz olsun. Her altına yaptığında temizlemek zorunda kalacağınız için çok kötü pişik oluyor o yüzden temizledikten sonra alt açma örtüsünü serin ve krem sürün biraz hava alsın. Emiyorsa bolca emzirin. Çok emmek istemeyebilir serum tokluk hissi verdiği için.
Dorukbebekk TugcenurLina hayır yaptırmadık ama doktor yaptıran bebeklerin bile artık ağır geçirdiğini söylüyor. Sudan geçmiş diyor ama ben hep kaynatılmış soğutulmuş u iciriyorum
Dorukbebekk Bibebek_ çorba içirdm bugün cici bebe muz filan mama içiyor emmiyor yine güzel yiyor maşallah doktor başı olduğu için çabuk toparlaya bileceğini söyledi şuan hareketli ve hala canlı dedi halsizlik baslmamis şükür. Şimdide poposy fazlaca kızardı her temzilemed3 pişik kremi sürüyorum