Kızlar annem bebegimi emzige alıştırdı o günden beridir dogru düzgün emmiyor anca uykuluyken emzirebiliyorum az önce 30 ml sütümü sagdm verdim 10 ml anca içti ama emzigi emiyor gögsümü verince kendini sıkıyor aglıyor zaten önceden de cok iştahlı değildi 5 dk 10dk anca emerdi simdi oda yok idrar yolu enfeksiyonu var sürekli emzirmem lazm daha 42 günlük meme reddi mi yaşıyoruz napıcam ben bilmiyorum tecrübeli anneler fikir verirseniz sevinirim kafayı yemek üzereyim