Bence kardeşi olmalı evet hayat zor bakmakda kolay değil iyice zorlaştı ama ileride pişman olabilirsiniz bitane daha olsayd diye rabbim hayırlı evlat nasip etsin gerisi bisekilde hal oluyo 2 kızım var biri 5 diğeri 8 aylık kizlm tek kalmasın ilerde diye oldu hemde istiyoduk çok şükür oldu şimdiden birbirlerine bağlılar. Zaman çok çabuk geciyo ne zaman buyuyolar anlamıyorum bile daha dün doğum yaptım sanki ama 8 aylık oldu bile🥹💖