aydose benim kızım üç saatte bir 60cc mama veriyorum (3.ayina girmesine bir hafta var.)ama bu saatler içerisinde doymadigi için yada beni istediği için memede veriyorum acaba fazla mi oluyor.vermeyincede ağlıyor.Sizce saatlik uygulaması mi yapmalıyım.? Hazımsızlık olur mu bu şekilde yaptığım için?