aslanbeyy ben seni anlıyorum yeğenimde kilolu doğmuştu 5.800 aynen seninki gibi çok içiyordu sindirmesindede bir sorun yoktu yarım saatte değil ama saat başı 60 cc içerdi daha fazla yapsak onuda içerdi doktor en fazla 70 cc verin diyordu, yarım saatte 100cc gerçekten fazla zaman aralığını uzatamıyorsan cc yi kademeli olarak düşür bence 80 ver sonra 60 a indir. Yanında yardım edenin varsa mama vermek yerine sürekli emzirsen daha makbul. Bebelac biz kullandık ama çok memnun kalmadım kolikti benim kızım sma daha iyi gelmişti bize mama işi bebeğe göre değişiyor siz deneyip bulacaksınız