37inci ben de araştırıp sağlık ocağının verdiğini kullanmadan dışarıdan aldım. İnsta kullanıyorsanız mühendisin oğlu var onu takip edebilirsiniz. Ancak ben dışardan aldığımı da neticede doğal olmayan bir vitamini yediriyorum diye düşünerek çok da düzenli vermedim. 1 yaş doktor kontrolünde bıngıldak kapanmadığı için doktorumuz d vitamini dozunu yükseltti. Benim tavsiyem içeriği temiz ürünleri siz yine de düzenli kullanın, sonradan pişman olmayın benim gibi...