ikiprensannesi0 Safra kesemde bir problem var yarın belli olacak günlerdir açım yemek yiyemiyorum midem okadar sis ki 3aylik bebeğim var onu etkiler diye korkuyorum sütüm kesilmezse iyi sorum şu ameliyatsiz bir cozumu varmı safra taşı veya tıkanıklığının ameliyat olmadım ilaçla geçirdim diyen varmı illa ameliyat şart mı bebeğimi kimseye emanet edemem ki ameliyat olmak için bakanım yok 😭
bananeabiya ikiprensannesi0 taşın konumuna büyüklüğüne bağlı bildiğim kadarıyla. Eğer kanalı tıkama ihtimali varsa her türlü ameliyat gerekir ama çok kritik değilse doktorunuz erteleyebilir belki bi süre.
Papatya-eylul88 ikiprensannesi0 kiyamam canim benimde 2 aylik bebegim var 6 gun hastanede yattim:( pazartesi ciktim daha.6 gun boyunc sadcee su meyvesuyu cay ile beslendim
ikiprensannesi0 bananeabiya googleden baktım ercp yöntemi varmış ağızdan hortum ile alınıyor umarım basit bir sekilde biter
bananeabiya ikiprensannesi0 eğer öyleyse anestezili olursun ben endoskopi yaptırdım yakın zamanda çok şükür sıkıntı olmadı emzirdiğim halde. İnsallah kolaylıkla çözüm bulursun safra kesesi sıkıntı ya ağrısı fena oluyormuş 😞
ikiprensannesi0 Skn233 safra kesesi taşı kanalı yıkamış iltihap yapmış iki gündür yatıyorum hastanede daha ne olacak belli değil 🥺
OrdekYavrusu ikiprensannesi0 merhaba, ne durumdasınız ameliyat oldunuz mu? Benim bebeğim de haftaya 2 aylık olacak ve 24 saat içinde çok şiddetli 2 atak geçirdim.
mihriban65 ikiprensannesi0 bende safra kesesi ameliyatı oldum çok Zor süreçti benim ,20 günlük doğum yapmıştım doktora gittiğimde acil ameliyat önerdi ,,bir gece kalıyorsun hastanede ama benim zordu hala bebekle ilgilendiğim zaman rahatsız oluyorum
anne362 Geçmiş olsun canım daha çarşamba günü ameliyat oldum safra kesesinden zor bir süreç ama eğer taş varsa doktorlar yüzde 90 alıyorlar kanala düşerse daha sıkıntılı durumlar doğurabiliyor çünkü benimde 5 aylık bebeğim var ve doğumdan sonra her ay acillik olurdum mide ağrısından serum iğne yapıp gönderirlerdi bilemediler sorunun safra kesesinde olduğunu en son iltihaplı atak geçirdim 1 ay once 4 gün hastanede yattim bu ayda ameliyat oldum insaalah ameliyatsız tedavi olursun ama genelde problem büyümesin diye ameliyat ediyorlar doktorlar tekrar çok geçmiş olsun canım Allah yardımcın olsun