Feyekum Hangi marka alayım arkadaşlar Karaca’nın var son çıkanı közde kahve sütlü çikolata süt ısıtma.var kullanan var mı yada önerdiğiniz var mı kahve içme ve ısıtma süt ürünleri yapsa bize yetiyor diğerleri çok pahalı
Dilararden Feyekum Karaca hüpsden bahsediyorsunuz sanırım, ben aldım sonra sattım bulaşmayın normal kahve kısmı iyi sütlü kısmı hep taşıyor