Karannesi Arkadaşlar oğlumun alerjisi var vücudu egzama oldu iyi bi doktora götürmek istiyorum. Yardımcı olur musunuz
Karannesi Şuraya yok kaynanam böyle yok eltim şöyle yazsaydım hepiniz bir üşüşürdünüz ama seviyeli gerekli bir şey sordum ya ilginizi çekmedi dimi
babykoc Karannesi öyle canım burası benim postlarımda hep yanıtsız kaldı böyle kaynana şöyle böyle yazsam bi ton yorum gelir bu insanlr böyle işte alerji konusuna gelirsek ankarada en iyisi bülent şekerel dediler bana hep bende ona gittim tavrı bi değişik ben ne dersem o diyor ama işinde iyi sonuçta önemli olan çocuğumuz olunca katlanıyosunuz
Karannesi babykoc yorumlarda azarlayarak konuşuyor deniliyor bundan mi bahsediyorsunuz yani niye azarlıyor ki durduk yere
Rose-06 Karannesi evet doğduğundan beri gittiğimiz doktorumuz Ferhat hoca alerji uzmanı aynı zamanda. Bize 4 aylıkken yapmıştı deriden alerji testi. Ama zamanla geçiyor alerjiler de egzamalar da.
babykoc Karannesi benim çocuğum şüpheliydi bundan önceki doktor alerji olabilir demişti Sonra çocuğu alerjik olan bi arkadaşım tavsiye etti o çocuğunu bu doktora götürüyomuş alerjinin üzerine giderek ( doğru zamanda )tedavi ediyormuş memnundu kendisi bizim alerjimiz yokmuş bu arada
babykoc Karannesi yani azarlama gibi değilde alerji için bana geldiysen benim dediklerime uyacaksın dikkat edeceksin başka doktor şunu demişti bunu demişti gibi şeyler demeyeceksin ki iyileştirebileyim gibisinden konuşuyo alerji konusunda ben en iyisiyim gibi şeyler ima ediyo
Aloneeee Karannesi egzama sebepli hiç gitmedik ama kızımın bağışıklığı çok düşüktü ve alerjisi vardı. Şuan gayet iyi durumda
Rose-06 Egzama içinde İstanbul’da bi doktor var o 3 karışımlı krem vermişti onlar geçirmişti hala kullanıyorum 3,5 yaşında Şuan kızım. İstanbul’daki dr Prof Ahmet Akçay instadan da bakabilirsiniz güzel bilgiler veriyor alerji ve egzama ile ilgili