İyi akşamlar 10 aylık bebeğim var doğduğundan beri ne yazık ki ayaklarımda sallayarak uyutuyorum başka türlü uyumuyor.Bir aydır artık gündüzlerinde öyle uyumak istiyor sallamayı bıraktığımda uyanıyor bazen sadece 10 dakika uyuyor geceleri deseniz sallayıp uyutuyorum yarım saat sonra tekrar uyanıyor tekrar sallıyorum bazen geceleri 3 kez saldığım oluyor üstelik çalışıyorum sabahları işe gidiyorum 😢gerçekten artık çok yoruldum benim gibi olan var mı acaba ne yapabilirim sallamayı nasıl bırakabiliriz?