mirayezgii Arkadaşlar elimde 2 numara 3 adet mama var. Son kullanma tarihleri Ocak 21. Benim bebeğim o zaman daha 2 numaraya geçmiş olmuyor. Almak isteyen varsa kargo ücretini öderse eğer ücretsiz göndermek isterim