Kış dönemi maalesef öyle 🥺 ben İngilizce öğretmenliği yaptım. Sınıfta 14-15 çocuk varsa biri hastaysa o hastalık her hafta birine bulaşır devam ederdi ve kış boyunca sürekli hasta olurlardı. Bizler ne kadar temizliğin öneminden bahsedip dikkat etmelerini sağlasak bile çocuklar bizler kadar dikkatli olamıyor maalesef. Ortalığa hapşıriyor, burnu akıyor eline silip, o eliyle arkadaşının yüzüne, saçına dokunup hastalığı bulastiriyorlar. Ben de bir hafta iyiysem bir sonraki hafta hasta olurdum çok sarılıp operlerdi. Canım yavrularım 💗 dikkat edemiyorlar bilseler de.