Kızlar iki ay oldu nerdeyse oğlum kreşe başlayalı başlarda herşey gayet güzeldi gitti seviyordu falan şimdi bu 2 haftadır sürekli sınıftaki çocuklarla kavga ediyor ve yüzlerini çiziyor. Tırnaklarını dibinden kesmeme rağmen nasıl yapıyor bilmiyorum, hergün hocası bi fotoğraf atıyor bugünde bunun yüzünü çizdi falan diye, her attığı fotoğrafa oturup ağlıyorum,çok üzülüyorum. İnanın onlarda karşılık versin artık istiyorum, karşılık versinlerki belki anlar.gün içerisinde düşürmekle konuşuyorum bak böyle yapma arkadaşlarına zarar verme ben çok üzülüyorum diye, yaparsan seni artık markete götürmem diye diğer gün yine aynı şeyler. Nasıl çözülür bu konu nasıl halledilir, ne yapmam lazım Allah’ını seven bi akıl versin