mom_of_2 çok geçmiş olsun , benim vitamin değerlerim düşüktü ilaç iğne falan kullandım iyiydim ama bu aralar yine aynı , diğer yorumlardaki arkadaşlar da haklı olabilir değerlerinizde bişey çıkmıyorsa birde psikiyatriye görünün bende gitmeyi düşünüyorum , panik atak geçiriyorum bazen hissediyorum da bunu ilk doğuma gittiğimde olmuştu o zamandan beri ara ara yine göğüs kafesim sıkışıyo titriyo . Rabbim sağlık versin hepimize inşallah 🤲