Bizde 2 gün sonra 4 aylık olucaz inşallah. 1 haftadır ne uyuyoruz ne yatıyoruz ne emiyoruz hatta damak kaşıntısından dolayı emmek istemediği için bu ay çok az kilo almışız. Doktoruna gittik 1 hafta sonra da çıkabilir 3 ay sonra da bebekten bebeğe değişir dedi bize jel verdi damaklarımıza sürüyoruz da 2 gündür biraz daha rahatladık yoksa kuduruyordu kaşıcam diye saldırıyor her yere her yerimiz salya zaten sırılsıklamız 🤦🏻♀️ Ayrıca kehribar kolye kullanıyoruz 🤷🏻♀️