Arkadaşlar merhaba .. sizlerin fikirlerini almak istedim .. son regl dönemi 4 ocakta bitti .. 6 ve 7 ocakta korunmasız ilişki oldu… Şimdi sorum şu; şuan adetime 7 gün var ve kahverengi akıntım var ayrıca bel ağrım ve kasıklarım da bir huzursuzluk var .. sizce hamile olabilir miyim ..erken gebelik testinde çıkar mı ☺️ cevaplar için şimdiden teşekkürler ☺️