Hanımlar herkese hayırlı akşamlar diliyorum.Kızım 15 aylık ve gece uykusu haramdı resmen bize.Memeye çok düşkündü .Sütüm olsun olmasın.Kafayı takmıştı .Gece abartısız 15 kere uyanıyordu kendi yatağında uyumak istemiyordu .Sabah kahvaltısını hiçbir şekilde yemiyordu.Arada ek gıda veriyordum yemiyordu çünkü.Bende dayanamadım sütten kestim.Bugünkü gecemiz nasıl geçecek bilmiyorum.Gece uyandığında vermem gereken bir şey var mı?Sizler nasıl kestiniz?Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🌸