biranneningunluguuuu surekli bir gelecek kaygısı, çocuğumuza iyi bir hayat sunabilecek miyiz, ne olacak böyle, hep kirada mi oturucaz, bu borçlar bitmeyecek mi, rahat nefes alamayacak miyiz, bide İstanbul da 40 kusur senelik bodrumu çürümüş binada oturuyorum, deprem olsa burda ölecek miyiz, bu evden kurtuluş yok mu, evim cok kucuk bazen bütün eşyaları camdan atasım geliyor ve 5. Kat herseyi camdan atayim diyorum, is hayatına geri dönebilecek miyim, cocugu kreşe versem kim götürüp getirecek ben sabah 6 da evden cikmis olucam nasil olacak bu is, sonsuza dek calisamayacak miyim, yani var da var dolu.