tatlibiranneo Kızlar tezgahının üzerine kahve köşesi veya değişik köşeler yapan varsa fikir amaçlı atabilir mi bende yapmak istiyorum ama pek beceremiyorum böyle şeyleri🥰💗
berikomoms tatlibiranneo ay tezgahımın boş olması her zaman tercihimdir köşede kahve makinam var sadece 😂
BuzluKahve tatlibiranneo Ben kalabalık sevmiyorum. Kahveyi nerede yaptığım değil, nerede içtiğim önemli:) İçeceğim köşeyi süslerim daha çok.
tatlibiranneo berikomoms bende bu zamana kadar öyle seviyordum ama güzel bir şekilde yapanlar var ya onları da görünce beğenmiyor değilim
1sirinannesi sademm8 Altı açık olduğu için biraz karışık gibi duruyor, dolaplı olsa güzel olurmuş 😊güle güle kullanın.
bisenakillisinzaten tatlibiranneo trendyoldan çok güzel ahşap siyah 2 katlı bı mutfak rafı aldım l. Ona uygun da baharat takimim vardı. Üstüne baharat takimimi , çay şekerlik ve tuzlugumu koydum hem tezgahimi topladi hem de çok güzel durdu
Mhtpkrtgl tatlibiranneo genellikle kahve köşeleri oluyor ben kahve sevmediğim için gerek duymadım ama hoş duruyor bende beğeniyorum