Masalkizinannesi ya zor bir durum maalesef amam bebeklerin, çocukların da kendi karakterleri var. Muhtemelen sizin çocuğa vuran çocuk daha setirt mizaçta veya daha hırçın olabilir. Onun için de kolay bir durum değil yakında pek çok kişinin uzak durduğu bir karakter olacak ve belki onun da eğitimi budur. Ben anımsıyorum mesela (ki kırk yaşımdayım) anaokuluna geç başlamıştım, herkes kaynaşmıştı, öğle uykusuna yatırdılar, yorganı kafama dek çektiğimi anımsıyorum, küt diye çekip açmıştı bir kız, sen neden geç geldin falan işte ortamın baskın karakteri muhtemelen. Ama sonra arkadaş falan olmuştuk ve anaokulundan aklımda kalan iki üç hatıradan birisi budur. Hastalanıp erken de ayrılmak zorunda kalmıştım. Bir şekilde başetmişim demek ki :)))