İyi akşamlar hanımlar, çocuk bugün yüzü morarmış geldi arkadaşının adını vererek ittirdi düşürdü beni dedi daha öncede ara ara o ismi bana şikayet ediyordu ama küçükler diye ( 3 4 yaş) olabilir diyordum artık şartellerim attı. Bu durumda ne yapmak lazım? O çocuktan başka şikayet edende var bu arada