Kızlar merhabaaa;
Mart ayında doğum günümüz ama ben şimdiden araştırmalara başladım evimiz çok küçük kalabalık bir şekilde misafir ağırlamam malesef ki imkansız eziyet olur kısacası ama ilk doğum günü anı hatıra kalsın da çok istiyorum arkadaşımın sorumlu olduğu bi kafesi var sağolsun ücretsiz olarak 3 saatliğine ayarlarız dedi bende elbise ve süslemeler bakıyorum organizasyon sayfalarına yazıyorum 6 binden aşağı fiyat veren yok bide ocakta zam gelecek diyorlar eşim çok pra dedi pastalarda o kadar olursa napcağız dedi haklı olarak biz balon alıp süsleyelim dedi ama bizim yaptığımızla onların yapması çok farklı sizler nasıl kutlamıştınız??