Bursa’dan Van’a geldik 2 yıl önce 2. Şark görevimiz . 4 yıl diye gelmiştik 3 e düşürdüler sonra 2. Şark yapanlara 2 yıl dediler . Ne olduğunu anlamadan görev süremiz bitti . İpka verdik 3. Yıla döndük geçen sene. Geçen hafta da yine ipka verdik bir sene daha kalalım diye kopamıyoruz Van’dan😀