İlk önce suyunu koyun. Biraz kaynasın. O pis suyu dökün. Yeni su koyun. İyice kaynasın 4-5 saat kadar. Sonra soğusun. Soğuduktan sonra bardaklara mı neye koyacaksınız koyun. İlikleride çıkmıyorsa içine ince bir şey sokup çıkarın. Eğer ilikler görünmüyorsa ona nasıl bir çözüm bulunur bilmiyorum. Ama çıkarırsanız mutlaka süzün kemik suyunu. Çünkü içinde kemik kalmasın