Bizimde 10 gün önce pozitif çıktı aşırı salgın var. Bebek oldukları için ilaç veremiyorlar. Ateş olmadı ama öksürük ve burun tınaklığı çok vardı 1 hafta uyuyamadı hiç . Ama 2 saatte bir anne sütü verin bence en iyi ilaç o çünkü. Bizimkisi bile daha yeni atıyor . Uzun sürüyor maalesef. Bizim doktorumuz ciğerlere inmeden hava filan vermek anlamsız demişti. Boşuna ilaç yüklememin anlamı yok takip edelim dedi. Bol bol su Ve ıhlamur zencefil içtim. Serum fizyolojik ve burun aspiratörüyle burnunu temizleyin günde 5-6 belki daha fazla yaptım ben ve her gün ılık duş aldırdım. Birde geceleri hep hava makinesi açıktı Şimdi çok şükür iyi 🙏🏻 umarım sizde bir an önce atlatırsınız çok geçmiş olsun