İyi akşamlar hanımlar. 24 aylık kızım dün akşamdan beri sağ ayağı üzerine tam basamıyor sekerek yürüyor. Topallıyor gibi. Hemen doktora götürmem gerekir mi acaba korktum? Bir de malum salgın var hastane ortamına sokmak istemiyorum hiç yoksa şimdiye götürmüştüm