123fff Kızlar sağlık ocağındaki bi hemşire öyle demişti sonra da doktorumuza sormayı unuttum. Şimdi 4 ay aşılarını olduk ateşi var bugğnlük d bitamini vermemem mi gerekir bile var mı
1oglan1kiz Hayır verilir ben hep verdim sadece çocuklar hasta olduklarında demir ilacı verilmez dahada kötüleştirirmş hastaligi