11 aylık kızımın doğduğundan beri kuyruk sokumu deniyor sanırım poposunun arasında üzerine doğrı bi siyahlık morluk gibi bişey var doğum lekesi gibi değil sanki bi yere çarpmış da morarmış gibi başta önemsemedik sağlık ocağında göstermiştik geçer dediler ama yaşına girecek bir iki haftaya hiç bir değişiklik yok neden olur napmalıyım yaşayan var mı sürekli kafama takılıyor aşımıza da daha var gidince tekrar sorucam