Noname21 Dün ütü aldım Philips azur çok güzel ütülüyor ama su damlatıyor iade mi edeyim sizde de sorun aynı mı
1223121364321 Noname21 aaa bende 2 gün önce aldım çok güzeldi ama su doldurduğum yeri sallaniyir gibi eşime dedim. Sem çok takıntılılısın diyince birsey olmaz deyip biraktim😅
DrkAyz Noname21 ütünün içinde su yokken prize takın ve buhar özelliğini kapatın kırmızı ışık yandığında içine suyu koyun ve buhar özelliğini açın bu şekilde hem ütünün ömrü daha uzun oluyor hemde su akıtmasını engellemiş oluyorsunuz ☺️
brsnhsm Noname21 Ben yaklaşık 10yıldık kullanıyorum. Suyunu çok ağzına kadar doldurduğunda bence o sorun oluyor. Yoksa oğlum kaç defa düşürdü maşallah diyeyim çok sağlam ve çok güzel ütülüyor beyaz gömlekleri özellikle
zeynep865 Noname21 aynısı 1 ay önce beko markasında basıma geldi dikey ütü almıstık direkt servis evden aldı götürdü 1 hafta olmadan sıfır kutulu yenisi geldi
DrkAyz Noname21 buharı kapalı olması gerekiyor içinde su yokken suyu koyduktan sonra buharını açınn bende philips kullanıyorum küçük ev aletlerinde satış danışmanlığı yapmıştım ordan aklımda kalmış benimde 😅
DrkAyz Noname21 Edin yeni üründe yapmaması gerekiyor normalde aynı şekilde tekrarlıyorsa arızası vardır muhtemelen