minikkus434 4 buçuk aylık bebeğim bizde maalesef salgına yakalandık.
6 gün oldu hala geçmedi çıldırmak üzereyim. Antibiyotik, ateş düşürücü verdi. Birde ventolin ve cortair verdi, nebulizatörle veriyorum bunları. Yarın tekrardan kontrole gideceğiz inşaallah tüm bebekler iyileşir 🤲🏻