tazeanne5 Sevgili anneler bebegim ağladıkça emziriyorum meme emen bebek 2 3 saat aç kalır mı sizce emen bebek için beslenme duzeni olmalı mı sizce yoksa benim gibi mizmizlandiginda teklif ediyor musunuz hemen ? Bebegim 4 aylik bu arada
pasaklisinkukuli tazeanne5 ben bebegim her agladıgında emzirmedim sonra cok rahat oldu emzik olarak gmrmedi beni emzirdim ayına göre kaç saat durabikecegi yazıyorsa o kadar süre sonra verdim tekrar meme .
Babyboysmother tazeanne5 bizimkide düzensiz bazen 45 dk bazen 2,5 satte bir emiyor.Keyfine göre beyfendinin. Benide emzik olarak görüyor olabilir 5dk sonra bile versem sanki 10 saat aç kalmışcasına emiyor 🤦🏽♀️
Matmazzel1 tazeanne5 Canı ne zaman isterse emiyor meme reddi yaşamış biri olarak orda yaşasa bile sorun yok benim için😅
htcysf Benim bebeğim 2 aylık mızmızlandığında hep teklif ediyorum ama şöyle bazen emzirdiğim halde 10-15 dk sonra bile aranıyor oluyor o zaman araya 1 saat koymaya çalışıyorum çünkü bu sefer gazı çok fazla oluyor ve reflüsü tetikleniyor
tazeanne5 Dün doktorumuz kızda bize beslenme duzeni yok devamli emiyor diye ama benim yapabileceğim bisey yok acıkıyor hemen yada bana mı öyle geliyor bilmiyorm her teklif ettiğimde alıyor beni emzik gibi mu kullanıyor acaba bilemedim
Babyboysmother tazeanne5 5,5 aylığız. 45dk arayla emdiği zaman da çok kusuyor. Yani tok olsa bile emiyor enteresan bir bebek))Sizinde öylemi?
isufumveben Ben de merak ediyorum bunu 5 aylık olmk üzere bebeğim, 2 saatte bir falan emiyor gündüz. Dışarı çıkınca tabi süre daha uzuyor ama çoğu zaman böyle. Geçenlerde 3 saat filan koydum araya ama sanki sütüm azaldı gibi geldi öyle de
tazeanne5 isufumveben benim de sütüm eskisi gibi değil baya azaldi, doktorların istediği sizin gibi emzirmek doğru yapıyorsunuz bence
isufumveben tazeanne5 bana artık büyüdüğü için sık geliyor ama sütüm azalmasın diye dikkat ediyorum mecbur
123ege 4 buçuk aylığız 2 saatte bir emziriyorum reflüsü ve gazı var devamlıda kusuyor bende acaba arayı açsam kusmaz mı diyorum ama kıyamıyorum :( geceleri ise 3 4 saatte bir emziriyorum daha doğrusu kendi uyanıyor emmek için.