zeyynepgk Bebeğim silikon ucu bıraktı ve emerken başta ucu acıyor sonra geçiyor ve çok hassaslaştı yara olucak ondan mı yoksa göğsü yeni aldığı için mi kızlar ?inşallah yara olmaz 😞🥹