Glsh1211 öncelikle hayırlı olsun anneliginiz .. size ilk tavsiyem bebeğinizle aranızdaki plastikleri çıkarmanız.. biberondan kaynaklı meme reddi yaşıyorsunuz.. biberon ne kadar anne memesine benzerse meme reddi oranı o kadar yükseliyor.. göğüs ucum yok emziremem diye düsünmeyin bebeğin meme ucuyla işi yok ki .. eviniz ,banyonuz uygunsa duşta emzirmeyi deneyin.. doğum anını canlandırdığı için bebeginiz tekrar emmek isteyecektir .. siz teklif edin ısrar etmeden .. ilk seferde olacak diye birşey yok sabır işi emzirmek .. hafif salınarak emzirmeyi deneyin ..imkanınız varsa sling veya kanguru edinin .. bunlar çok işinize yarayacak .. bir arkadaş daha yazmış yukarda facebook emzirme akademisi ne üye olun onlar sorularınıza cevap verir ama onlar da biberonu ve kelebek meme ucunu asla tavsiye etmiyorlar direk çöpe.. emzirme destek sistemi var bunları bi araştırın..