minikveannesii melegininannesi38 ay canım ya Allah yardımcın olsun hiçbir bilgim yok ama umarım tez zamanda düzelir
mabelpera melegininannesi38 evet oldu huzursuzluk hemde birkaç gün devam etti. Çok huzursuz olursa şurup verin doktor söylemiştir mutlaka. Yalnız kötü haberim var 4. Ay atağı var. Bu ay biraz zorlu geçecek şimdiden huninizi yanınıza alın derim. Sevgiler
gizemmerenn melegininannesi38 aynısını bende yaşadım huzursuzluk durduk yere ağlama meme reddi sonra birdaha asla emmedi
melegininannesi38 mabelpera ya ben 4 ay atağını dibine kadar yasiyorum 2.5 aydan beli alıştım gibi ama alıştım artık desem.yalan olur çok.zor
sulecelk23 melegininannesi38 bizde cumartesi 3 aylık olcak 1 haftadır meme de ağlıyor doymuyor diye düşündüm sizce meme reddi mi hep çekiyor kafasını
sulecelk23 melegininannesi38 krize giriyor ağlıyor ama nasıl doyacak aç çünkü mama verdim 2 gün vermekte istemiyorum
eminezumra Bizde meme reddi yaşıyoruz sadece uyumluyken verece içiyor uyanıkken asla emmiyor kafasını çevirip duruyor
melegininannesi38 eminezumra keyfi modu iyiyse güzel emiyo ama modunda değilse tutmuyo imkansiz olan bise
melegininannesi38 sulecelk23 o ataktandir canım kilo durumuna bak öyle ver mamaya bulaşma eğer ki kilo alımı az ise ver
melegininannesi38 sulecelk23 meme reddi yaşarsın 4 ay atağında yok bıraksın önemli değil sadece mam yesin diyorsan başla