Kızlaaarrr buton açılıyor ve biz basacağız 5.senemiz bitti şimdiki görev yerimizde oyüzden doğuda eş götürülen yerleri ve eşimin intikal görevleri çok olmayan rahat yerler varmı yazacağız ( yata yata çalışacak değil biliyoruz), önerilerinizi bekliyorum, avm gezme yerleri çok önemli değil biz birbirimizden çok ayrılmak istemiyoruz oyüzden buna göre cevaplarsanız sevinirim ve gitmeyin ozaman diyenler olacaktır, kafamıza yatmazsa 2024 sonu sözleşme bitiyor bırakacak ama doğuyu görmeden bırakmak istemiyoruz, nereleri yazalım sizce, teşekkürler 😊