Nurnur41 Kızımın 3. Aydan beri üst damak bu şekilde şiş, kabarık beyaz inciler çıkıp kayboluyor. Ben ilk üst dişler çıkar diye düşünürken alt iki diş kabarmadan çıktı. Üst damak bu şekilde 4 aydır kabarık bu arada 7 aylığız birçok doktor inatcı pamukcuk diyip bosyere aylarca ilaçlar kullandırdı en son bohn nodülleri olabilir diyen oldu ama bu durum bu kadar büyütülecek bir şey mi? ilk çocuk tecrübesizim büyüklere gösterincede aaaa buneee ilk defa görüyorum tepkileri oluyor. 
Hiilyuss Nurnur41 üst dişlerin geleceği üst damagın ortası cukurlasınca anlaşılırmış. Öyle okumuştum sizde gelme gibi bir belirti yok sanki
Nurnur41 ZmrtDila 3. Aydan beri hiç değişmedi kabarıklık. Bende ha patlar ha patlayacak diye bekliyordum altlar patladı. 7 ay olduk hala üstler patlamadı yani toplamda 4 ay bu sekilde olması normal mi diş mi anlayamadım doktorlarda pek umursamıyor açıkcası.
Nurnur41 Hiilyuss bunu bilmiyordum teşekkür ederim ya doktorlarda biri normal diyor her kulaktan ayrı ses 😑
Hiilyuss Nurnur41 benim bebeğim de 6.5 aylık cogu damagı sizinki gibi disler belirgin duruyor sanki heran çıkacakmıs gibi ama disimiz yok henüz😂 normaldir bence yerlerinde duruyor zamanı gelince iner