Cansulilya 3 aylık bebeğim bugün altını değiştirirken vajinal yapışıklık farkettim doktora götüreceğim bu durumu yaşayan var mı sizde süreç nasıl işliyor geçti mi sizde ben hemşire olmama rağmen çok telaşlandım lütfen deneyimlerinizi yazabilir misiniz 🙏🙏
pasaklisinkukuli Cansulilya kızımda bira olmultu doktor eliyle açtı bepanthol sürdü altonı alırken kontrol ediyorum açıp esnetiyorm orayı
ysmnp Cansulilya bizimde doktor parmağıyla açtı 2 saniyede acı da olmadı ağlamadı çünkü bize dediki sürekli pişik kremi sürmeyin ve o kısıma krem denk getirmemeye çalışın dedi
Jeanne Cansulilya ya çok merak ediyorum bu posta çok denk geldiğim için bizim zamanımızda annelerimiz biliyor muydu acaba bu durumu vallahi ben yeni öğrendim ha bide doğduktan sonra mini regl olmuştu kızım yine aynı şekilde etrafımda ilk kez duyulmuştu bu
beyzzsenturkk_ Cansulilya cerrahide açtırdık saniyelik bi işlemdi acısızdı ağlamadı hiç krem kullanmadık biz öyle açtırdık ve daha da kapanmadı
Cansulilya pasaklisinkukuli müdahale nasıl oldu zor muydu östrojenli krem kullanmadınız mı öncesinde kaç aylıkken oldu
pasaklisinkukuli Cansulilya ya 4 ya 5 beş aylık yok kız eldiven taktı eliyle ayırdı işte iki yana parmaklarımı koydu esnetti tam kapanmamıştı tam kapanınca cerrahi işlem gerwkiyor yok kreme gefek görmedi doktorum
ysmnp Cansulilya ya doktor dediki pişik kremi kapatıyor orayı sık sık kullanmayın dedi bide altını açarken arada sırada parmağınızla hafif ayırın bir kez yapıştı mı tekrarlıyor dedi bazen
sebebiyok Cansulilya bugün doktor kontrolunde fark edildi benim de 3 aylik kizimda doktorumuz ileri olmamasina ragmen ben mudahale edemem cocuk cerrahisine götürün dedigi icin universite hastanesine randevu aldim bakalim nolacak