nahidaasadova Arkadaşlar bebeğim 16 günlük, gazı oluyo, huzursuz oluyo o zaman da.. gaz çıkarma için napıyorsunuz? 2 3 gündü yemeyini kusuyo günde 2 kez, kusması normal mi? gözünün birinden su akıyo gibi hastalanır diye çok korkuyorum naapmalıyım?
pasaklisinkukuli nahidaasadova gazı çıkarmak için bol bol masaj yapman lazım banyo yaptır sabahları ılık su ile gözlerini sil Kusmak cok normal yedirdikten sonra 15 dk en az yatırma dik tut sarsma kusmasını azaltır mide kapakçıgı oluşmadığı için kusuyor zamanla 6-8 ay arası geçiyor kusma